خواص ژل رویال
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان javdane و آدرس javdane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 75
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 9
:: بازدید سال : 1199
:: بازدید کلی : 5003
خواص ژل رویال

ژل رویال وعسل طبیعی

خواص ژل رویال

ژل رویال یک ماده مغذی است که زنبور پرستار جوان تولید می کند و حاوی مقادیر قابل توجه پروتئین هایی است که برای رشد و تکثیر سلول ها مهم هستند. درست مثل عسل، از زنبورها می آید - با این حال، زنبورها این مواد را به دلایل بسیار مختلف تولید می کنند. در حالی که عسل برای ملکه کارگر انرژی فراهم می کند، ژله سلطنتی به عنوان منبع اصلی غذا برای ملکه مستعمره عمل می کند. درمان سلطنتی در واقع و به احتمال زیاد به عنوان نام مشتق شده است.  ژل رویال به نظر می رسد معتبر، تحریک کنجکاوی، و به دلایل خوب است. نام تنها می تواند شما را جذب کند، اما چه چیزی باعث جذابیت آن می شود؟ خوب، برای شروع، گزارش شده است که دارای خواص ضد تومور، ضد باکتری و زخم است.
 
1. درمان پوکی استخوان
گروه ارتوپدی و جراحی، دانشکده پزشکی دانشگاه اروسیو در ترکیه با هدف بررسی اینکه آیا گرده سلول ژله و زنبور عسل باعث کاهش ضربان استخوان در اثر پوکی استخوان می شود. تراکم معدنی استخوان اندازه گیری شد، نمونه های بافتی گرفته شد و نمونه های خون برای مطالعه جمع آوری شد. این کمک می کند تا سطح کلسیم و فسفات استخوان را با تصویربرداری از طریق میکروسکوپ الکترونی اسکن کند.
تفاوت های قابل توجهی وجود دارد که سلامتی مثبت استخوان در ستون فقرات کمری و پروگزیمال فک بالا در گروه های گرده سلول و زنبور عسل نشان می دهد. بافت استخوانی کلسیم و فسفات نیز بالاتر است، که نشان می دهد که گرده سلول ژله و زنبور عسل ممکن است از دست دادن استخوان به علت پوکی استخوان کاهش یابد. 
2. کمک به زخم های شفا
عسل طبیعی برای درمان زخم به مدت طولانی شناخته شده است. مطالعات نشان می دهد که ژل رویال  نیز در بهبود زخم ها نیز مفید است. در یک مطالعه سال 2010، زخم به سرعت با ژل رویال در غلظت های مختلف به مدت 48 ساعت درمان شد و مهاجرت با ارزیابی بستن حاشیه زخم بررسی شد. علاوه بر این، سطح لیپیدهای تغییر یافته که اخیرا گزارش شده است در روند بهبود زخم شرکت می شود، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
مهاجرت فیبروبلاست ها در 24 ساعت بعد از زخم به حداکثر رسید و درمان ژله سلطنتی به طور قابل ملاحظه ای مهاجرت فیبروبلاست ها را در عرض 24 ساعت سریعتر کرد. در نهایت، این تحقیق نشان داد ژله سلول، مهاجرت فیبروبلاست ها را افزایش می دهد، یک سلول در بافت همبندی که کلاژن و سایر الیاف را تولید می کند و سطوح لیپید های مختلفی را که در روند بهبود زخم ایجاد می شود، تغییر می دهد. 
3.ناباروری مردان را بهبود می بخشد
تحقیقات منتشر شده در مجله Avicenna Phytomedicine اثرات محافظ ژله سلول بر روی پارامترهای اسپرم، سطح تستوسترون و تولید مالون دی آلدئید در موش آزمایش شده است. تعداد اسپرم، تحرک اسپرم، زنده ماندن، بلوغ و یکپارچگی DNA در مطالعه مورد بررسی قرار گرفت. یافته های این تحقیق نشان می دهد که درمان های ژل رویال می تواند باروری مردان را بهبود بخشد. 
4. درمان دیابت
مطالعات متعددی انجام شده است که نشان می دهد ژله سلول ممکن است برخی از نشانگرهای دیابت نوع 2 را در مردان و زنان بهبود بخشد. در یک کارآزمایی بالینی تصادفی شده، 40 بیمار مبتلا به دیابت نوع 2 برای دریافت 10 گرم ژله سلول تازه یا یک پلاسبو پس از یک شبه ناشتا اعزام شدند. اگر چه اثرات فوری نبوده و مطالعات بیشتری مورد نیاز است، برخی از تغییرات در میزان گلوکز وجود دارد که ممکن است برای بیماران دیابتی نوع 2 مفید باشد، که نشان می دهد که ممکن است به عنوان درمان طبیعی دیابت کار کند. 
5. کاهش علائم مخاطی را کاهش می دهد
مطالعات نشان می دهد که ژل رویال می تواند در زمان بهبودی در بیماران دریافت کننده پرتودرمانی و شیمیدرمانی کمک کند. همراه با درمان با دهانشویه استاندارد، نشان داده شده است که علائم موکوزیت دهان را بهبود می بخشد. داده ها نشان می دهد که استفاده موضعی از فیلم های حاوی ژله سلول دارای اثر شفاب کننده بر مخاط موکوزیت شدید دهان است و این اثر ناشی از فعالیت ضد التهابی یا آنتی اکسیدانی است.
 
منبع : asalaramas.com


تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 8 بهمن 1397
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید